Uwaga

piątek, 14 października 2016

Od autora

Witam wszystkich.
Mam niewielkie, ale znaczące ogłoszenie do przekazania. Przez natłok zajęć na uczelni, którą niedawno rozpocząłem, okazało się, że mam dość ograniczony czas wolny, przez co po prostu nie do końca wyrabiam się ze wszystkimi obowiązkami (poza pisaniem muszę jeszcze dbać sam o mieszkanie i wszystko z nim związane, a to o dziwo znacznie bardziej skomplikowane, niżbym się tego spodziewał). Dlatego postanowiłem przenieść dzień wstawiania kolejnych rozdziałów na NIEDZIELĘ, by uniknąć cotygodniowego stresu przed spóźnieniem się z postem. Na pewno wpłynąłby on na jakość mojego pisania, a tego pod żadnym pozorem nie chcę.
Mam nadzieję, że nikogo ta zmiana nie dotknie, a moje problemy rozwiąże. Pozdrawiam wszystkich gorąco ^w^
Racu.

1 komentarz:

  1. Spokojnie, bez spiny, Racu :D Tak ładnie nas informujesz, a i zmiana nie jest bardzo bolesna, bo to tylko przesunięcie w czasie. Powodzenia na uczelni :)
    Alys

    OdpowiedzUsuń