Uwaga

piątek, 9 września 2016

Spotkanie i fanpage

Witam serdecznie,
"Łza cykady" pisana jest prężnie i pomysł na nią z każdym rozdziałem coraz bardziej we mnie rozkwita. Choć komentarzy pod postami pojawia się niewiele, po wejściach na bloga skromnie pozwalam sobie dojść do wniosku, że zainteresowanie tą powieścią nieco rośnie. Cieszę się, bo coś w duchu podpowiada mi, że historia o Inugamim będzie znacznie dłuższa niż "Książę turkusu". A jeszcze wiele kart mam w opowieści o Yorim do odkrycia ^w^ Obym Was nie zawiódł.
Chciałem także zakomunikować, że po czterech latach (tak, 1 września minęły dokładnie cztery lata od wstawienia pierwszego rozdziału mojej pierwszej publikacji, hurra!) wreszcie zdecydowałem się założyć fanpage na facebooku, gdzie będę dodatkowo informował Was wszystkich o nowych rozdziałach i ewentualnych zmianach w działaniu. Link do niego znajdziecie --> tutaj. Zapraszam ^w^
Notkę tę jednak zamieszczam przede wszystkim po to, by poinformować Was, że zostałem zaproszony na pewne autorskie wydarzenie, na którym poza mną pojawią się również inni blogowi pisarze nawiązujący do tematyki LGBT+. Informację o wydarzeniu znajdziecie --> tutaj. Jest to bardziej integracyjne spotkanie, ot, do swobodnego przegadania kilku godzin niż jakieś oficjalne zebranie autorów "gejopek" |D Także odwagi! Każdy może przyjść i coś od siebie dodać (choćby jeden miły uśmiech).
Tak więc 17 września w Warszawie na dworcu głównym przy gitarze Hard Rocka spotkam się z Mercury Eff, Kyną, Shiro, Bartkiem Silverem, Shikat Tales, Ruttan i Verry oraz każdym, kto będzie chciał do nas dołączyć. Zapraszam serdecznie wszystkich, którzy akurat przypadkiem (lub nie ;>) znajdą się w stolicy tego dnia.
Pozdrawiam i być może do zobaczenia ^w^
Racu.

1 komentarz:

  1. No chyba raczej mnie nie będzie, a chętnie bym Cię, Racu, spotkała, tak jak i Bartka Silvera :D Ale skoro to już drugie takie spotkanie, to może i jeszcze trzecie będzie ^^
    I jakże się cieszę, że Łza cykady będzie dłuuuuuga!! <3
    Alys
    PS. Dobry pomysł z fanpagem. Polubione ^^

    OdpowiedzUsuń