Uwaga

piątek, 5 sierpnia 2016

Od autora

Witam wszystkich,
Dzisiejsza wiadomość będzie wesołą nowiną. Dla mnie wręcz wyborną nowiną. Mam nadzieję, że i Was chociaż trochę ucieszy ^w^
Jak może niektórzy jeszcze pamiętają, założywszy Lapidium, wstawiałem rozdziały co tydzień - w piątki. W ten sposób prawie cały "Książę turkusu" był aktualizowany. Potem zaczął się dla mnie nieco trudniejszy okres - wychodzenie z szafy, przygotowania do tranzycji, nauka do matury i cały związany ze wszystkim stres sprawiły, że w moim życiu pojawił się art block. Z początku jeszcze dawałem radę we w miarę regularnych odstępach czasu aktualizować kolejną powieść, "Jeden raz". Jednak później zniknąłem właściwie w ogóle na kilka miesięcy. Świadczą o tym daty wstawiania rozdziałów "Świetlika", który jest i pewnie jeszcze jakiś czas będzie zawieszony.
Teraz jestem już po przeprowadzce. Wciąż mam trochę do ogarnięcia, ale na obecną chwilę moje życie jest prawie że stabilne. Przełożyło się to również na moją regularność pisania, co być może kilkoro z Was zauważyło. Od miesiąca bowiem udaje mi się wstawiać nowe rozdziały "Łzy cykady" co tydzień, jak to dawniej bywało - w piątki. A teraz przejdźmy do rzeczy ;)
Mam przyjemność oficjalnie ogłosić, iż blog Moje Lapidium wraca do uaktualnień z cotygodniową regularnością. Na czas obecny co piątek będę zamieszczać tu kolejny rozdział powieści "Łza cykady", która zapewne będzie ciągnęła się jeszcze trochę. Pomysłów na kolejne teksty mam co niemiara, więc liczę, że ta sytuacja utrzyma się jak najdłużej.
Poniżej wstawiony już został rozdział szósty. Serdecznie zapraszam do czytania ^w^
Racu.

2 komentarze:

  1. Nawet nie wiesz jak mnie to cieszy ^^ mam szczerą nadzieję że teraz twoje życie bedzie wyglądało tak jakbyś je sam sobie narysował :* Trzymam kciuki za twoje studia, szczęście, wenę i niech moc będzie z tobą mój młody padawanie xD oby takie wpisy jak ten pojawiały się częściej

    OdpowiedzUsuń
  2. Ahh, aż nie mogłam powstrzymać radosnego uśmiechu na twarzy xD Racu, ja nie wiem, ale strasznie mnie ucieszyła taka optymistyczna wiadomość od Ciebie ^^ Oby tylko tak dalej. Życzę weny!
    Alys

    OdpowiedzUsuń